Soli24.lv Lietotāja līgums

Reģistrējoties kā www.soli24.lv (turpmāk tekstā — “vietne”) lietotājs vai veicot darījumus vietnē, jūs apstiprināt, ka esat iepazinies ar šī lietotāja līguma (turpmāk tekstā — “lietotāja līgums”) noteikumiem, piekrītat tiem un apņematies tos ievērot.

Termins “klients” vai “lietotājs” apzīmē fizisku vai juridisku personu, kura ir reģistrējusies kā vietnes lietotājs vai veic darījumus, neizveidojot atsevišķu kontu. Lietotāja līguma noteikumi ir spēkā gan reģistrētajiem lietotājiem, gan arī personām, kuras veic darījumus, neizveidojot lietotāja kontu. Piekrītot šim lietotāja līgumam un/vai izmantojot vietni, klients apliecina, ka ir rūpīgi iepazinies ar lietotāja līgumu un piekrīt, ka vietnes un tās pakalpojumu noteikumi ir klientam saistoši.

1. Lietotāja līguma darbības joma un tā traktējums

1.1. Lietotāja līgums ir spēkā visām tiesiskajām attiecībām, kas rodas starp klientiem un vietnes SIA LUXI īpašnieku, izmantojot pakalpojumus.

1.2. SIA LUXI (turpmāk tekstā —“soli24.lv”) kontaktinformācija:

1.2.1. Kods Komercreģistrā: 40203368195.

1.2.2. Adrese: saskaņā ar Komercreģistra datiem.

1.2.3. E-pasta adrese: info@soli24.lv

1.3. Lietotāja līguma 1.1. punktā norādītie pakalpojumi (turpmāk tekstā — “pakalpojums”) nozīmē vides piedāvājumu klientiem un saistībā ar to preču un pakalpojumu (turpmāk tekstā — “Prece”) pārdošanas un iegādes un citus vietnes piedāvāto pakalpojumu iespējas nodrošināšanu.

1.4. Papildus lietotāja līgumam attiecības starp klientu un soli24.lv regulē Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti, vietnes cenrādis (turpmāk tekstā — “cenrādis”), kas attiecas uz atbilstīgā pakalpojuma izmantošanu, detalizēti pakalpojuma noteikumi, kas pieejami vietnē, vietnē publicētie atbalsta teksti un iedibinātās labās tradīcijas.

1.5. Ja kāds Lietotāja līguma noteikums ir pretrunā ar kādu tiesību akta noteikumu un tāpēc vairs nav derīgs, tas parasti neietekmē citu noteikumu spēkā esamību.

1.6. Visa informācijas apmaiņa un saziņa vietnē starp soli24.lv un klientu notiek krievu un latviešu valodā, izņemot gadījumus, kad pēc klienta un soli24.lv savstarpējas vienošanās tiek izmantota cita valoda.

1.7. Vietni var izmantot izplatītākajās pārlūkprogrammās atbilstoši soli24.lv nodrošinātajām iespējām. Lēmumus par vietnes un ar to saistītā pakalpojuma funkcionalitāti, kā arī to turpmāko attīstību pieņem tikai soli24.lv.

2. Pakalpojuma vispārīgie noteikumi

2.1. soli24.lv kā pakalpojumu klientiem piedāvā virtuālu platformu, kas ļauj vietnē reģistrētajiem lietotājiem izlikt preces/pakalpojumus pārdošanai elektroniskā izsolē (turpmāk tekstā — “izsole”) vai par fiksētu cenu (piemēram, “Pirkt tūlīt”), un klienti, kuri izmanto vietnes pakalpojumu, var apskatīt piedāvājumus, piedalīties preču iegādes izsolēs, iegādāties preces un izmantot citus vietnes pakalpojumus.

2.2. Pārdevējam ir visas tiesības jebkurā laikā pēc saviem ieskatiem vai personisku iemeslu dēļ apturēt vai atsaukt viņa piedāvāto preci/pakalpojumu no izsoles.

2.2.1. Ja klients ir izlicis izsolē savu preci, tad izsoles beigās, pārdevējam tiek dotas 24 stundas, lai pieņemtu vai noraidītu pircēja piedāvāto cenu, pēc 24 stundām, ja pārdevējs nav pieņēmis lēmumu, izsole automātiski tiek uzskatīta par notikušu, un pircējs nevar atsaukt iesniegto piedāvājumu.

2.2.2. Ja precei/pakalpojuma ar Limitcena gadījumā,  pārdošanas līgums starp pārdevēju un pircēju tiek uzskatīts par noslēgtu, kad ir iesniegts pirkuma piedāvājums, kas atbilst pārdošanas piedāvājumā norādītajiem nosacījumiem. Pārdodot preci/pakalpojumu elektroniskajā izsolē, pārdošanas līgums ir uzskatāms par noslēgtu pēc labākā piedāvājuma iesniegšanas. Šādā gadījumā pircējs nevar atsaukt iesniegto piedāvājumu.

2.2.3. Limitcena ir: cena, zem kuras pārdevējam nav pienākuma pārdot savu preci pircējam izsoles beigu gadījumā, ja limita cena nav sasniegta, bet pārdevējs patur tiesības, pēc izsoles beigām 24 stundu laikā pieņemt pircēja piedāvāto cenu. Šādā gadījumā pircējs nevar atsaukt iesniegto piedāvājumu, izsole tiek uzskaitīta par notikušu.

2.3. Pārdošanas un citi līdzīgi līgumi tiek noslēgti starp klientiem, un viņi ir atbildīgi par to pienācīgu izpildi.

2.4. Pēc līguma noslēgšanas puses apņemas to izpildīt pilnā apmērā. Pusēm ir jāsāk līguma izpildes darbības (piemēram, sarunas par preces nodošanu un pieņemšanu) ne vēlāk kā 5 dienu laikā pēc līguma noslēgšanas, un darījums ir jāpabeidz ne vēlāk kā 10 dienu laikā, tam pieskaitot pārdevēja norādīto piegādes laiku, ja vien pārdošanas noteikumos nav norādīts īsāks piegādes laiks vai atrunāts cits periods. Pusēm darījums ir jāīsteno pilnā apmērā, proti, jāizpilda savstarpējās saistības: pircējam ir jāsamaksā par preci/pakalpojumu un tas jāpieņem vai jāierodas pēc tās/tā, bet pārdevējam ir jānodod vai jāatdod pircējam prece/pakalpojums. Termiņu uzskaite sākas pārdošanas līguma noslēgšanas brīdī, proti, izsoles sekmīgas pabeigšanas vai darījuma “Pirkt tūlīt” noformēšanas brīdī (attiecas uz visiem lietotāja līgumā norādītajiem termiņiem, ja nav norādīts citādi).

2.5. Pircējs apņemas bez nepamatotas kavēšanās pieņemt iegādāto preci/pakalpojumu, pamatojoties uz norādēm lietotāja līguma 2.4. punktā. Pieņemot pircējs apņemas nekavējoties pārbaudīt pieņemto(-ās) preci(-es) un iepakojumu un pārliecināties par to atbilstību līguma noteikumiem un pārdošanas piedāvājumā iekļautajam aprakstam.

2.6. Piegādājot preci, klients apņemas tās iesaiņošanas procesā ņemt vērā ar izvēlēto piegādes veidu saistītos iespējamos riskus un transporta pakalpojumu sniedzēja iepakošanas prasības.

2.7. Ja, pieņemot preci, izrādās, ka prece, tostarp tās iepakojums, transportēšanas laikā ir bojāts, pircējam ir tiesības atteikties no pieņemšanas ar nosacījumu, ka atteikuma iemesls tiek fiksēts, to nofotografējot vai uzņemot video, kas turpmāk var būt kā minētā iemesla pierādījums.

2.8. soli24.lv nepiedalās pārdošanas un citos darījumos, kas tiek veikti starp klientiem vietnē, kā arī soli24.lv nav, piemēram, klienta aģents, mākleris, pārstāvis vai komisionārs, ja vien par to nav atsevišķas vienošanās. soli24.lv nav pārdošanas līguma vai cita tamlīdzīga līguma puse un tāpēc neuzņemas saistības pret pircēju vai pārdevēju. Tostarp (bet ne tikai) soli24.lv neuzņemas atbildību par:

2.8.1. vietnē iegādājamo/pārdodamo preču kvalitāti un īpašībām;

2.8.2. informācijas, ko klients publicē vietnē, patiesumu un likumību;

2.8.3. klienta nepiedienīgu vai prettiesisku rīcību.

2.9. Visu ziņojumu un informācijas apmaiņa starp klientu un soli24.lv notiek rakstiski elektroniskā veidā, izmantojot lietotāja līgumā vai vietnē norādīto kontaktinformāciju, ja nav noteikts citādi. soli24.lv neuzņemas atbildību par saziņas pārtraukumiem, kuru cēlonis ir e-pasta vai tehnoloģisko risinājumu pakalpojumu sniedzēja tehniskas kļūmes.

2.10. Vietne un viss tās saturs ir intelektuālais īpašums, kura tiesības pieder soli24.lv. Nododot vietnei darbus/priekšmetus, kas tiek aizsargāti ar autortiesībām vai intelektuālā īpašuma tiesībām, klients bez maksas nodod soli24.lv licenci īpašuma tiesību izmantošanai attiecībā uz šiem darbiem, tostarp soli24.lv ir tiesības jebkādā veidā izmantot klienta nodotos darbus, atļaut un aizliegt to izmantošanu vietnē, pavairošanu, izplatīšanu, tulkošanu, adaptēšanu, darbu pievienošanu krājumiem vai datubāzēm un nodošanu sabiedrībai. Klients apņemas pārliecināties un nodrošināt, lai, izmantojot vietni, klients, soli24.lv un citi vietnes lietotāji nepārkāptu trešo personu autortiesības un citas intelektuālā īpašuma tiesības. Pretējā gadījumā klients atlīdzina šādi radītos zaudējumus un citus izdevumus.

3. Klienta tiesības un pienākumi

3.1. Klients apņemas:

3.1.1. reģistrējoties kā vietnes lietotājs un izmantojot vietni, norādīt pilnībā pareizus personas datus un kontaktinformāciju, tostarp reģistrēties ar savu īsto un pilno vārdu un izmantot derīgu e-pasta adresi, kā arī atjaunot šos datus atbilstoši lietotāja līguma 3.1.12. punktam;

3.1.2. neizmantot vietni krāpšanai un citām nelikumīgām darbībām;

3.1.3. izmantojot vietni, sniegt tikai pilnīgu un patiesu informāciju, tostarp patiesus datus par preci (preces faktisko stāvokli raksturojošos datus);

3.1.4. papildus preces galīgajai cenai pārdevējs var pieprasīt pircējam atlīdzināt paredzamās un faktiskās izmaksas par preces nosūtīšanu no tās faktiskās atrašanās vietas uz pircēja norādīto vietu, kā arī pirkuma vai citā tamlīdzīgā līgumā norādītās preces īpašumtiesību reģistrācijas izmaksas, turklāt visām pircēja izmaksām ir jābūt zināmām pirkuma brīdī. Citām izmaksām (tostarp apgrozījuma nodoklim un iepakojuma izmaksām) jābūt iekļautām preces cenā;

3.1.5. nodrošināt, lai dati (tostarp preces apraksts, fotoattēli, elektroniskie dati, proti, faili, programmas, e-pasta ziņojumi u. c.), ko klients ir ievadījis, izmantojot vietni:

3.1.5.1. nebūtu maldinoši, neprecīzi un/vai nepatiesi;

3.1.5.2. nesaturētu aizliegtu preču pārdošanas piedāvājumus;

3.1.5.3. nepārkāptu trešo personu mantiskās un nemantiskās tiesības (tostarp intelektuālā īpašuma tiesības), iekļaujot aizliegumu piedāvāt preču pirātiskas kopijas, izmantot preču zīmes ar tām nesaistītu preču reklamēšanai un pievienot marķētas fotogrāfijas, kas ir nokopētas no citiem portāliem;

3.1.5.4. atbilstu likumiem un citiem tiesību aktiem (tostarp tiesību aktiem, kas regulē patērētāju tiesību aizsardzību, konkurenci un preču eksportu/importu)

3.1.5.5. nebūtu pretrunā vispārpieņemtām godprātības normām;

3.1.5.6. nesaturētu vīrusus vai citas datorprogrammas vai failus, kas traucē, kaitē vai kā citādi pārkāpj normālu vietnes izmantošanu un/vai vietnes izmantošanas rezultātā var tikt saglabāti lietotāja datorā, kā arī traucē, kaitē vai kā citādi izjauc tās normālo darbību;

3.1.5.7. nebūtu veidoti kā saite un nesaturētu informāciju par tīmekļa vietni, kas konkurē ar vietni, izņemot īpašas vienošanās ar soli24.lv;

3.1.6. mākslīgi nepaaugstināt preces cenu izsolē, iesniedzot piedāvājumus par savu pārdošanā izlikto preci, kā arī neizmantot cenas paaugstināšanai iesaistītu personu, piemēram, radinieku vai paziņu, palīdzību;

3.1.7. pārdot izsolē preci personai, kura ir piedāvājusi visaugstāko cenu. Citos pārdošanas gadījumos (piemēram, “Pirkt tūlīt”) klientam, kurš pārdod preci, ir pienākums pārdot to personai, kura ir izteikusi paziņotajiem noteikumiem atbilstošu piedāvājumu;

3.1.8. iegādāties preci izsolē, ja viņa piedāvātā cena ir bijusi visaugstākā. Citos pārdošanas gadījumos (piemēram, “Pirkt tūlīt”) klientam, kurš iegādājas preci, ir pienākums to nopirkt, ja viņš ir izteicis paziņotajiem noteikumiem atbilstošu piedāvājumu;

3.1.9. neveidot datubāzes vai klientu un vietnes lietotāju sarakstus nekādiem nolūkiem;

3.1.10. neizvirzīt pretenzijas pret soli24.lv, izņemot prasības, kas tieši izriet no lietotāja līguma;

3.1.11. vietnes lietošanai fiksēto paroli un lietotāja identitātes zīmi glabāt tā, lai tās nenonāktu trešo personu rokās, izņemot gadījumu, kad klients pilnvaro šādas trešās personas pārstāvēt sevi, izmantojot pakalpojumu. Cita starpā klients saprot un piekrīt, ka pats ir atbildīgs par sava konta saistītā lietotājvārda un paroles konfidencialitāti;

3.1.12. nekavējoties mainīt to pašam vai, ja tas nav tehniski iespējams, informēt e-pastā soli24.lv par visiem mainītajiem datiem un apstākļiem; 

3.1.13. nekavējoties nosūtot e-pastu uz adresi info@soli24.lv, informēt soli24.lv par vietnes lietošanai reģistrētās paroles vai lietotāja identitātes zīmes zudumu vai nokļūšanu trešo personu rīcībā;

3.1.14. pārdošanai vietnē izliktu preci vienlaikus nepiedāvāt ārpus vietnes, ja vien netiek iekļauta saite uz vietnē publicēto piedāvājumu (izņemot interneta veikala preces);

3.1.15. atturēties no jebkādiem pamudinājumiem uz darījumu saistībā ar ienākošajiem piedāvājumiem ārpus vietnes, proti, preces aprakstā (iekļaujot jautājumus un atbildes) nepublicēt savu personīgo kontaktinformāciju, izņemot gadījumus, kad tas tiek darīts, lai iepazītos ar preci. soli24.lv var interpretēt kontaktinformācijas publiskošanu kā vēlmi veikt darījumu ārpus vietnes sistēmas;

3.1.16. pēc izsoles pirmā piedāvājuma saņemšanas nemainīt izsoles aprakstu. Mainīt drīkst tikai izsoli, kas vēl nav atklāta vai gaida publicēšanu, kā arī notiekošu izsoli, kamēr tā nav saņēmusi nevienu piedāvājumu. Var pasūtīt papildu pakalpojumus un pievienot fotoattēlus;

3.1.17. klients nedrīkst pircējam izvirzīt no maksāšanas veida izrietošus īpašus noteikumus, tostarp nedrīkst ietekmēt preces pārdošanas noteikumus vai pievienot īpašu maksu.

3.2. Veicot katru darījumu, klients apliecina, ka:

3.2.1. ir tiesībspējīga un rīcībspējīga persona, kurai ir tiesības veikt vietnē atļautos darījumus;

3.2.2. pienācīgi pilda visus lietotāja līgumā paredzētos klienta pienākumus;

3.2.3. zina, ka līgumus par preču pārdošanu un citus tamlīdzīgus līgumus klienti noslēdz savstarpēji un paši ir pilnībā atbildīgi par to izpildi;

3.2.4. zina, ka pārdošanas un tamlīdzīgu līgumu noslēgšana rada juridiski saistošu pienākumu un šī pienākuma nepildīšanas gadījumā viņš ir atbildīgs par pienākuma pārkāpumu un tā radītajiem zaudējumiem;

3.2.5. zina, ka klientam ir pienākums deklarēt un maksāt nodokļus, ar kuriem tiek aplikti visi no pakalpojuma izrietošie darījumi (iekļaujot ienākuma nodokli, apgrozījuma nodokli un sociālo nodokli);

3.2.6. zina, ka tad, ja vietnes izmantošanai fiksētā parole un lietotāja identitātes zīme nonāk trešo personu rīcībā, šīs trešās personas var uzlikt klientam saistošus pienākumus, par kuru izpildi ir atbildīgs klients, un soli24.lv nav pienākuma papildus (proti, bez lietotājvārda un paroles) pārbaudīt vietnes lietotāja identitāti;

3.2.7. zina un piekrīt, ka soli24.lv ir tiesības apstrādāt klienta personas datus atbilstoši Latvijā spēkā esošajiem tiesību aktiem un soli24.lv Privātuma politikai;

3.2.8. ir iepazinies ar pašreizējo cenrādi un citiem 1.4. punktā norādītajiem noteikumiem un tiem piekrīt.

3.3. Persona vecumā no 7 līdz 18 gadiem var veikt pirkumus vai izteikt piedāvājumus izsolē, ja tam piekrīt viņas vecāki/aizbildnis.

3.4. Par sniegto pakalpojumu (sludinājuma publicēšanu) klientam ir pienākums samaksāt soli24.lv atbilstīgu maksu neatkarīgi no tā, vai darījums ir faktiski noticis un par kādu cenu klienti ir veikuši darījumu.

3.5. Klients apņemas sludinājuma publicēšanas brīdī samaksāt atbilstīgu maksu par soli24.lv sniegtajiem pakalpojumiem, izmantojot internetbanku.

4. Soli24.lv tiesības un pienākumi

4.1. soli24.lv ir tiesības, ņemot vērā apstākļus, pēc sava saprātīgā vērtējuma ierobežot vai pārtraukt klienta tiesības uz vietnes izmantošanu, mainīt klienta publicēto informāciju vietnē, slēgt izsoli vai klienta lietotāja kontu un neļaut viņam atkārtoti reģistrēties kā klientam šādos gadījumos:

4.1.1. klients pārkāpj lietošanas līgumu vai no tā izrietošās klienta saistības;

4.1.2. klients, reģistrējoties kā vietnes lietotājs vai izmantojot vietni, ir sniedzis nepatiesu, maldinošu vai neprecīzu informāciju;

4.1.3. klients apzināti un tīši izplata nepatiesu informāciju vietnē soli24.lv, jebkādā veidā aizskar citus cilvēkus vai uzvedas necienīgi;

4.1.4. cita svarīga iemesla dēļ.

4.2. soli24.lv ir tiesības jebkurā brīdī uzraudzīt vietnē notiekošās darbības, tostarp vietnes lietotāju rīcību. soli24.lv var izmeklēt visus apgalvotos lietotāja līguma pārkāpumus, šim nolūkam izmantojot visus likumīgos līdzekļus.

4.3. soli24.lv ir tiesības jebkurā brīdī izņemt no vietnes klienta piedāvājumus un piekrišanas, kā arī viņa ievadītos datus, ja tie ir pretrunā ar lietotāja līgumu, labām tradīcijām, spēkā esošajiem tiesību aktiem vai citiem 1.4. punktā minētajiem noteikumiem.

4.4. soli24.lv ir tiesības jebkurā brīdī vietnes ietvaros pārsūtīt datus vietnes lietošanas uzlabojumu interesēs, nemainot klientu piedāvājumu saturu.

4.5. Klientam ir tiesības apstrīdēt 4.1. punktā minēto soli24.lv lēmumu, nosūtot vēstuli ar attiecīgu saturu uz e-pasta adresi info@soli24.lv. soli24.lv izvērtē iebildumus un atstāj lēmumu spēkā vai arī to maina vai atceļ.

5. Lietotāja līguma un lietošanas noteikumu izmaiņas

5.1. soli24.lv ir tiesības jebkurā brīdī, pamatojoties uz vietnes un pakalpojumu attīstību, kā arī to labākas un drošākas izmantošanas interesēs vienpusēji mainīt un papildināt lietotāja līgumu, cenrādi un citus 1.4. punktā minētos noteikumus.

5.2. 5.1. punktā minētās izmaiņas stājas spēkā brīdī, kad attiecīgās izmaiņas tiek publicētas vietnē. Ja klients nepiekrīt izmaiņām, viņš var atteikties no pasūtītā pakalpojuma. Turpinot izmantot vietnes pakalpojumus, klients piekrīt mainītajiem noteikumiem.

6. Atbildība

6.1. Pakalpojums un jebkurš saturs, pakalpojums vai iezīme, kas ir kļuvusi pieejama saistībā ar vietni vai tās starpniecību, tiek piedāvāta pēc principa “kāds ir” un “kā ir pieejams” bez jebkādas tiešas vai netiešas garantijas. soli24.lv atsakās no visām garantijām, ciktāl tas ir iespējams, pamatojoties uz piemērojamiem tiesību aktiem.

6.2. Cita starpā (bet ne tikai) soli24.lv neuzņemas atbildību par šādiem apstākļiem:

6.2.1. jebkādu vietnes vai pakalpojuma darbības pārtraukumu, dīkstāvi, apstāšanos vai citu nepieejamību;

6.2.2. programmatūras kļūdām, vīrusiem, Trojas zirgiem u. c., kas tiek izplatīti vai ko kāds pārsūta uz vietni vai ar tās pakalpojumu starpniecību;

6.2.3. jebkuru satura vai datu noņemšanu vai nespēju saglabāt saturu vai datus.

6.3. soli24.lv neuzņemas atbildību ne par kādiem klienta izdarītiem pārkāpumiem pret trešajām personām.

6.4. Klients apņemas soli24.lv un soli24.lv sadarbības partneriem un apakšuzņēmējiem, kurus soli24.lv izmanto pakalpojuma sniegšanas nolūkos, kompensēt visas izmaksas, zaudējumus, pretenzijas, mantiskās prasības un izdevumus (tostarp juridiskās palīdzības izmaksas), kas tieši vai netieši izriet no klienta izdarītā pārkāpuma.

6.5. soli24.lv neuzņemas atbildību par apstākļiem, kurus ir izraisījusi situācija, ko soli24.lv nevar kontrolēt, pamatojoties uz saprātīguma principu, tostarp (bet ne tikai) dabas katastrofas, vētra, ugunsgrēks, zemestrīce, sprādziens, plūdi, karš, masu nemieri, dumpis, terorisms, darbaspēka trūkums un streiki, lokauts vai citas ietekmes uz darbiniekiem, embargo, noziedzība, laikapstākļi un klimatiskie apstākļi, trešās puses saistību nepildīšana vai nespēja pildīt pienākumus, elektroapgādes pārtraukumi, jebkāda valdības vai valsts aģentūras veikta konfiskācija, to reālais vai potenciālais apjoms.

7. Lietotāja līguma ilgums un izbeigšana

7.1. Lietotāja līgums ir spēkā bez termiņa.

7.2. soli24.lv ir tiesības ārkārtas apstākļos atteikties no lietotāja līguma izpildes 4.1. punktā minēto iemeslu rašanās gadījumā, ja pēc soli24.lv saprātīga vērtējuma klienta pārkāpums klientam liedz iespēju turpināt šīs vietnes izmantošanu. Ja tas ir iespējams un, ņemot vērā apstākļus, saprātīgi, tad soli24.lv vispirms nosaka klientam termiņu pārkāpuma pārtraukšanai, kura neievērošanas gadījumā ārkārtas apstākļos soli24.lv atsakās izpildīt lietotāja līgumu.

7.3. Klientam ir tiesības jebkurā brīdī atteikties no lietotāja līguma un pieprasīt lietotāja konta slēgšanu, ja viņš iepriekš izpilda visas saistības pret soli24.lv un citiem klientiem un kopš klienta pēdējā darījuma ir pagājis lietotāja līguma 3.6. punktā noteiktais pretenziju iesniegšanas termiņš.

7.4. Ja Klients savu lietotāja kontu nav izmantojis 5 gadus, soli24.lv brīdina Klientu par konta dzēšanu. Ja Klients uz to nereaģē, attiecības ar klientu tiek uzskatītas par izbeigtām un soli24.lv dzēš Klienta kontu.

8. Beigu nosacījumi

8.1. No lietotāja līguma izrietošās tiesiskās attiecības starp klientu un soli24.lv regulē Latvijas Republikā spēkā esošie tiesību akti.

Ja vietnē pamanāt kļūdu vai pārkāpumu, lūdzu, informējiet mūs.

Sūtīt